Telefon   (+48)12-649-50-26

Pozostałe usługi gabinetu weterynaryjnego

chipy dla zwierząt

Oprócz szerokiego spektrum badań i zabiegów wykonywanych w ramach diagnostyki, profilaktyki i leczenia zwierzą, realizujemy też inne usługi weterynaryjne, do których należą:

• szczególny rodzaj opieki nad samicami psów i kotów oraz ich małym potomstwem,
  • czipowanie psów i kotów.

Opieka nad zwierzęcymi matkami i ich potomstwem

Tak jak w życiu, na szczególną opiekę w naszym gabinecie zasługują matki i ich potomstwo. Nasze działania w tym obszarze usług to m.in.

• pierwsze szczepienia szczeniąt i kociąt,
  • leczenie gruczołów mlekowych psich i kocich matek,
  • poradnictwo w zakresie sprawowania domowej opieki nad matką i jej potomstwem.

Po okresie połogu zabezpieczamy też samice przed kolejną ciążą, stosując do tego celu różne metody antykoncepcji zwierząt.

Czipowanie psów i kotów gabinet weterynaryjny

Czipowanie psów i kotów

Sens czipowania psów i kotów wielu opiekunów tych czworonogów docenia dopiero wtedy, gdy ich pupile się zgubią. Tymczasem prosty i bezpieczny dla zwierząt zabieg wszczepiania czipów pozwala na szybsze odnalezienie każdej noszącej czip zguby.

Czip to niewielkich rozmiarów urządzenie o bardzo istotnej funkcji. Umożliwia identyfikację zwierzaka znalezionego bez opiekuna. Ponieważ jest urządzeniem podskórnym, pies lub kot nie może go zdjąć lub zgubić, tak jak zdarza się to w przypadku obroży. Urządzenie wyposażone jest też w indywidualny kod cyfrowy, dlatego gdy zguba zostaje odłowiona lub trafia do schroniska, można sprawdzić jej dane w specjalnej bazie czpiów.

Czip to też urządzenie, którego zwierzęta w ogóle nie odczuwają pod swoją skórą i które nawet w najmniejszym stopniu nie ma wpływu na ich zdrowie. Jest urządzeniem skonstruowanym tak, aby m.in. nie uczulać psów i kotów, które taki czip noszą.

Wykonywane w naszym gabinecie weterynaryjnym zabiegi wszczepienia czipów trwają nie dłużej niż zwykłe szczepienie zwierząt.